جواب سوالات صندلی داغ(سوالات آقای غفاری)

1.بله .صددرصد 2.سبز  3.به غیر از خودم هرکسی که توانایی کمتری نوی نجات دادن خودش داشته باشه4.باید از دنیا بگیره 5.از اون فضولتر میشم تا دفعه آخرش باشه فضولی میکنه 6.آره.چندتا میخوای؟ 7.آره.میگم تاحالا کجابودی؟؟! 8.داشتن این دنیا و اون دنیا 9.نظرم راجع به ایران خوبه ولی نسبت به وضعیتش خوب نیس 10.اگه مطمین باشم قصدش سوء استفاده نبوده میبخشم 11.آره

12.I LOVE YOU _مال من باش_من از تو بهترم_منتظرم باش_بهش اطمینان دارم_ خیلی عجیبه!!!!!_بهترین مکمل_مثل یه سوخت بی نهایت برای انسان میمونه _ خطرناک ترین جزء بدن _یاد بچه گیم میوفتم _ شروع زندگی_

13_1)میرزاقاسمی 2)آبی آسمونی3)adele4)اصفهانی 5)بسکتبال 6)کاسبی(به نظر من هنره) 7)گیتار8)تیپی که شخصیت آدمو حفظ کنه9)ایران10)مشهد11)پاپ

14.گذشته 15.علی 16.بدم نمیومد 16.اولا که انقد سوال نپرس که شماره ها رو قاطی نکنی.دوما چــــــــــی؟؟؟؟؟!

17.اولا که سرکارت گذاشتن.دوما مگه میدون جنگه که روی دخترا رو کم کنم؟؟؟ 18.شهر عشقه به خدا(اسماعیلی زیر شکنجه!!!!)19.پسرا هم درس میخونن.اگرم بیشتر درس بخونن چون بیکارن وقتشو دارن 20.دیشب خوابشو دیدم.خیلی حال داد. 21.با پسرا راحتترم.22.خشک.23.اونی که دوسم داره.حون ازم توقع داره24.همه پسرا25.تاجایی که بشه همشهریم باشه بهتره.شغلش واسم خیلی مهم نیس26.عین یه کتری میمونه.وقتی به جوش میاد صداش درمیاد.27.gonabad familyخیلی جالب نیس.همینطوری.28.هر وقت زن گرفتم بهت خبر میدم29.عقل داشته باشه.اینطوری بقیه چیزا هم خودش درست میشه30.تکه کلام خاصی ندارم31.آره32.دختر.خانم صادقی پسر.میثم.(راحته به خدا)33.خاطره خاصی یادم نیس.یادم اومد میگم.34.حضور واقعی خانم ها در کلاس35.باهاش یه کاسبی درست و حسابی راه میندازم36.خیلی واسم مهم نیس اونا با من چطوری رفتار کنن چون این به شخصیت خودشون برمیگرده37.به فردا38.اینو بفهمین که در چه موقعیتی از قلبتون واسه تصمیم گیری استفاده کنین ودر چه موقعیتی از عقلتون.39.میثم40.بذار درسمونو بخونیم بابا.تا حالا بهش فکر نکردم.41.خوبه راضیم.42.کـــــــی؟ مـــــــــن؟امیدوارم این فقط نظر تو باشه.43.سیاه44. ...45.بیا خوابگاه بهت بگم46.نه.گفتم که واسم فرقی نمیکنه47. ...48.حرف نداره.واسه بعضی وقتا لازمه.49.فرقی نمیکنه50.جمعه51.کارخاصی نمیکنم52.آره53.با پنبه کتک میزنم54.کی هستن؟!!!!!!!55.کاسب56.چیز خوبی هستی57.تقریبا پایین58.دانشگاه59.فرقی نمیکنه فقط دوس دارم با آرامش بمیرم60.بنویس حلالم کن61.فاطمه62.خیلی فرق داره.زیاده وقت ندارم توضیح بدم.63.نه.دوس دارم رقابت عادلانه باشه64.بعد میگم65.اندیشه.تربیت بدنی66.یه چیزایی بلدم67.فک کنم دو سال پیش.پسر عموم به خاطر سرطان خون فوت کرد68.معلوم نیس.دوس ندارم خیلی خرج بذاره رودستم69. ...70.شایدم اضطرابمو نشون نمیدم71.نه72.هر کدوم بهتر نتیجه بده.

ممنون



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1387برچسب:, | 9:48 | نویسنده : سیدعلی اصغر اسماعیلی |